torsdag den 9. juni 2016

Solbeskinnede sommersange

Tillad mig igen i år at gøre opmærksom på min sommerplaylist "T-Shirt Weather Songs (the Songs of Summer)" på Spotify, som indeholder alle de store sommerhits, personlig sommernostalgi og så meget jangle pop, marimba, svævende vokaler, tyk synth og bølgebrus, at du faktisk ikke behøver andet for at bringe dig i hedt sommerhumør (det skulle da lige være denne is - fuck jer, Sun Lolly!)
 
Den samlede spilletid er i skrivende stund på 25 timer og 50 minutter, hvilket gør den perfekt til en lang dag og nat med alt fra morgendrinks til...flere morgendrinks et døgn senere.
 
Jeg må indrømme, at det er som om flowet mister en smule momentum midt i listen, men jeg har inspiceret skaderne og konstateret, at ingen sange kan undværes. Dog har jeg forsøgt at reparere og kitte lidt ved at lade hver tiende sang være en hiphop-banger. Jow, at lave playlists og mixtapes er en alvorlig sag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar