mandag den 29. februar 2016

Februar-update

Hov, inden februar 2016 er en saga blot, er det måske passende med en lille update.

Som blogbestyrer gennem mange år er jeg en erfaren rotte inden for denne type posts, hvor man undskylder sin manglende tilstedeværelse for et ikke-eksisterende publikum, og her er endnu en af slagsen:

Jeg beklager, at jeg ikke har haft tid til at opdatere denne blog med alle de historier, opskrifter, nekrologer, full frontal nudity osv., jeg havde tænkt mig, men januar og februar har desværre været hårde måneder med stort set ingen fritid (i hvert fald ikke fritid jeg har haft lyst til at bruge på at skrive om julemusik, kartoffelboller, Ole Erling, gamle dameblade, sindssygt pladeheld, fiktive pladeudgivelser, Nibe og den slags).

Tidsmæssigt lysner det lidt i fremtiden, så det kan være, der vil komme lidt mere aktivitet her de kommende måneder. Om ikke andet har jeg ryddet gevaldigt op i pladesamlingen og vil inden længe sætte en stor bunke til salg her og andre steder - og der vil være andet end julemusik på bud :-) 

Derudover fandt jeg et par julesingler den anden dag, så Singleliv 2016 er også en realitet, men nedtællingen starter nok ikke før omkring sommerferien.

Nå. Ind til videre kan du godt hvile F5-tasten, når du aflægger et visit her, men i løbet af marts skulle der gerne ske en lille smule. Stay tuned...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar