søndag den 4. oktober 2015

Køb vores lort

Den smukke salgsassistent er ikke til salg
Hvis I er hurtige og er i nærheden af Hasselager, har I indtil 15.00 muligheden for at erhverve jer et stykke Anders-memorabilia.
 
Kan man ikke friste med en stak coasters, hvorpå talrige glas og flasker har hvilet sig for en kort stund, før deres indhold er draget videre på en letsvalende rejse ind i mit indre? Eller hvad med fadet, hvorpå jeg ofte har smidt mine bilnøgler og lommesmåting? Er du i frækt humør, klarer vi også den i form af min trussebog, som har dannet baggrund for så mange hyggelige stunder, men nu søger en ny ejer.
 
Mulighederne er, som du kan se, utallige, og da jeg tidligere har gjort mig morsom på bekostning af de lokale handlende, kan det vel kun betyde, at vores stand er the shit. Kom og køb!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar