søndag den 10. maj 2015

Min last, part II

Det er sket igen - denne gang på QXL.

Midt imellem en masse uinteressante plader i et uhørt prisleje aner man på et sløret fotografi pludselig "Christmas with Kamahl" + den der oppe i højre hjørne (lige over Rod Stewart i frækt, rødt lædertøj), hvis navn jeg på stående fod har glemt.

Jeg byder naturligvis ikke på en samling med 151 plader bare for at få fingrene i to juleplader, men det kribler da en smule i fingrene, må jeg indrømme.

Det dulmer dog lidt, at jeg i weekenden fik en stak juleplader foræret, hvoraf en af dem havde et cover med dette billede af nogle friske unge kirkedrenge/Hitler Jugend, som synger julen ind. Efter at have taget billedet brugte jeg ti lystige minutter på at zoome helt ind på deres creepy, renskurede ansigter, men du kan desværre ikke gøre det samme, da opløsningen blev noget forringet på rejsen fra min telefon til min computer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar