lørdag den 2. maj 2015

Min last

Når jeg er ude og lede efter plader, er det sjældent med julemusik for øje, men det ender næsten altid med, at der ryger noget julerelateret musik med hjem alligevel. 

Jeg ved ikke, hvad det helt præcist skyldes, men en del af forklaringen er i hvert fald, at der er noget helt exceptionelt dragende over et julecover, som jeg ikke finder på LP'er i andre genrer. Indholdet har selvfølgelig også noget at sige, og her er devisen: jo mere åndssvagt, det er, des bedre.

Jeg er medlem af et par vinylgrupper på Facebook, hvor jeg af og til har handlet (også julemusik), men jeg bruger dem dog mest til at tjekke priser og snage i fremmede folks pladesamlinger. Det kan desværre også være farligt. Som her forleden, hvor jeg sad og bladrede igennem billeder af en stor bunke plader, som blev solgt samlet, men som ikke helt gav mig lyst til at afgive et bud...indtil jeg stødte på denne mærkelige skabning...   

Game changer: Keld (og Annette?) og en catchy titel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar