onsdag den 13. juli 2016

En uforbeholden undskyldning til Brugsen

Jeg ved ikke, hvorfor det kommer som en overraskelse for mig, for selvfølgelig er SuperBrugsen i Hørning leveringsdygtig i SunLolly med smag af karamel og mynte - og det på trods af at isen tilsyneladende ikke produceres længere. Jeg bøjer mig i støvet for den Brugs, som er en fremragende en af slagsen med et ekstremt bredt varesortiment og masser af gode tilbud. Jeg digger.
Punk-faktoren i vores fryser er igen steget betragteligt
Nu sidder jeg så tilbage med følelsen af, at jeg skylder Brugsen en undskyldning. Den tiende december sidste år dømte jeg nemlig Brugsen som taber af den store julepladedyst 2015, hvilket jeg nu må erkende, er en kæmpe fejl. Selvfølgelig når Favør-pladen ikke Brugsens output til sokkeholderne, og i virkeligheden er der noget ganske charmerende over det DIY-udtryk, vi præsenteres for på bagsiden af pladecoveret. Favør har sgu aldrig udgivet god julemusik, og de ville aldrig (såfremt de stadig drev forretning) opkøbe og sælge ud af restlageret af lækker, lækker sommeris.
 
Undskyld Brugsen.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar