onsdag den 30. december 2015

Scott Weiland: 1967-2015

Christmas Type Thing
Jeg har altid været glad for Stone Temple Pilots (og til dels også Velvet Revolver), så på trods af forventeligheden fandt jeg det alligevel trist, at vi mistede Scott Weiland alt for tidligt d. 3. december i år. Indrømmet, jeg har ikke fulgt så meget med i hans karriere de sidste ti år, så julealbummet ovenfor er enten gået helt under min radar i 2011, eller også har jeg bare gemt det alt for godt væk i glemmebogen. Nå, det må jeg hellere råde bod på næste december, men indtil da kan jeg da nyde videoen til "Winter Wonderland", som ret beset er mere en vintersang end en julesang.


PS. I morgen løses den store gåde om lille bornholmske Anders' forsvinden fra det internationale orgelmiljø. Glæd dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar