fredag den 11. september 2015

En sjælden update

Jeg havde ikke de store forventninger til denne blog, da jeg søsatte projektet i marts, men jeg havde nu regnet med lidt flere opdateringer pr. måned, end tilfældet er. Hvis en blog skal læses og fastholde læseren kræver det daglige opdateringer, et klart fokus, en personlig stil, humor og den slags.

Det gider jeg ikke.

Jeg gider til gengæld godt svare på, om jeg fik nogle julelækkerier med hjem fra sommerens ferie i Sverige. Vi lader disse billeder tale for sig selv:
 
Parret øverst er et ømt kristent par ved navn Mia Marianne og Per Filip. Jeg blev ved med at støde på deres udgivelser, når jeg trawlede de svenske loppisars vinylafdelinger - den ene mere forfærdelig og tacky end den anden - så de to juleplader, jeg faldt over, kom selvfølgelig med hjem. Ellers er der ikke meget at berette fra det svenske LP-marked. Det var ren lort. Faktisk helt vildt meget lort.

Men så er det jo heldigt, at Sverige har andet at byde på.
Her boede vi.
Fedt sted i Orrefors.


Fedt sted på vej til Malmö.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar